Líon alt a bhfuil an ghné seo luaite iontu: 11
Bhíodh ábhar Gaeilge aige in Misneach, Fáinne an Lae, An Branar, Éarna, Fr Mathew Record, Humanitas, Éire, Feasta. D’éirigh sé as a phost i Scoil Naomh Pádraig in 1921: níor ceapadh ina phríomhoide é agus bhí ráfla ag dul timpeall gurbh i ngeall ar a pholaitíocht nach bhfuair sé an post ··· Eachtra chonspóideach eile ina shaol ba ea an comhfhreagras le Pádraig de Brún[B4] in Humanitas ó Mhárta 1930 amach
Idir 1929 agus 1933 bhíodh ábhar aige freisin in An Phoblacht, Humanitas, Catholic Bulletin, Outlook, Inisfáil
Maidir leis an bhfilíocht, bhí beagán dán i gcló in Banba, Fáinne an Lae, agus An Sguab i rith na tréimhse 1903 go 1925, agus bhí ‘Cónaigh liom, is gearr uaim deireadh an lae’, aistriúchán ar an iomann ‘Abide with me’ in Humanitas, Meán Fómhair 1930
Ó 1923 ar aghaidh bhíodh aistí agus scéalta i gcló aige faoin ainm ‘Tóchar Mháirtín’ in Fáinne an Lae, Misneach, Ar Aghaidh, Humanitas
Ó 1924 ar aghaidh, bhíodh idir aistí agus scéalta aige in: The Standard, The Irish Statesman, The United Irishman, An tUltach, Fáinne an Lae, Iris an Fháinne, Humanitas, An Camán, An Phoblacht, Irish Press
Please go to http://www.ainm.ie/ for more information. 2010 Bhíodh aistí, aistriúcháin agus scéalta aige in Humanitas, Ar Aghaidh, An tUltach
Bhí sí le húsáid chun an cultúr sin d’iamh amach.’ Sa leabhar sin freisin, mar aon le litreacha, aistí, a aistriúcháin ar shoinéid Shakespeare, a foilsíodh in The Star, An tÓglach, Humanitas, agus le scéalta nár foilsíodh roimhe sin, gheofar an aiste ‘Oideachas Ollscoile ins an Ghaeltacht’ a bhí i gcló ar dtús in The Star 24 Bealtaine 1930
D’fhoilsítí a aistí in An tUltach, Humanitas, Seanchas Ard Mhacha, Irish Historical Studies, Journal of the Royal Society of Antiquaries of Ireland, Comhar, Irish Historical Studies, Irish Ecclesiastical Record ...
Deir Ó Tuathail freisin gurbh é a bhunaigh Humanitas (1930-31), gur sa státseirbhís a bhí sé ó 1923 amach agus gur ceapadh é ina Eagarthóir sa Ghúm i 1929
B’é misiún é sin an obair a thabhairt chun críche sa deireadh thiar thall ar cheart í a dhéanamh agus a déanfaí sa séú aois déag dá mbeadh an tsaoirse agus an fhaill agus an gustal chuici ag lucht saothraithe na teangan an uair úd; an obair a bhí ar siúl san am i measc náisiún iarthar na hEorpa, ná na hEorpa ar fad dá n-abrainn é: anáil na gclasaicí Gréagach agus Rómhánach a chur á shéideadh ar an litríocht agus ar an ealaíon dúchasach...an obair ar a dtugtar “athbhreith an léinn nó an renaissance”’. Faoin teideal ‘Ars ribendi’ chuir sé cuntas ar an bhfiontar seo aige i gcló in Humanitas, Márta 1930
Bhí aistí aige in Humanitas 1930-1 agus scéalta in Timire Chroí Naofa Íosa i 1929