Líon alt a bhfuil an ghné seo luaite iontu: 4
Is iad na leabhair Bhéarla nár luadh go nuige seo: All for Hecuba: an Irish theatrical autobiography (1946); Theatre in Ireland (1950); Put money in thy purse (1952); Each actor on his ass (1961); Where stars walk (1962) (dráma); The importance of being Oscar (1963); Ill met by moonlight (1964) (dráma); Ireland (le E.Smith) (1966); An Oscar of no importance (1968); W.B.Yeats and his world (1977)
Chuaigh sí isteach sa Chomhar Drámaíochta agus tagraíonn Micheál Mac Liammóir[q.v.] in All for Hecuba do na ‘faithful ones, Gearóid Ó Lochlainn[B3], Máire Ní Oisín, Máire Ní Shíocháin...’
In Stair dhrámaíocht na Gaeilge 1900-1970, 1993 deir Pádraig Ó Siadhail: ‘Ag tús Lúnasa, trí seachtaine roimh oscailt na hamharclainne, tharraing bean Thomáis Mhic Enrí siar as an dráma—más fíor a reictear, níor thaitin sé lena fear céile go mbeadh uirthi fear eile—Mac Liammóir!—a phógadh is ba í Máire Ní Scolaí a tugadh isteach i bpáirt Ghráinne ina hionad.’ In All for Hecuba, 1946 tá seo ag Mac Liammóir: ‘I was playing Diarmuid myself, Liam [Ó Briain][B3] was Fionn, and Máire Ní Scolaidhe, a lovely dark girl with astonishing golden eyes, was Gráinne
In All for Hecuba deir Mac Liammóir, agus é ag tagairt do dhráma Denis Johnston The Old Lady Says No: ‘Art O’Murnaghan wielded the drumsticks with untiring devotion and a rapt expression like a druid at some sacred rite